17 oktober 2005

Hva var vel livet uten Mac...?

Når det gjelder livet uten Mac, kan jeg nå alt om det. Hvis vi skriver oss 5 dager tilbake i tid ble min bærbare iBook faktisk stjålet! Min bærbare ble rett og slett kidnappet og bortført. Et eller flere mennesker har lagt sine ekle pølsefingre på min lille bærbare og besudlet den! Jeg er ikke spesiellt glad i de som gjorde det. Èn ting er jo selve maskina... en annen ting er softwaren... -alt jeg hadde innpå der ble jo ikke akkurat lagt igjen på pulten den stod på.
Heldigvis kjøpte jeg en iPod for snaue 4 uker siden som jeg la innpå endel stasj på. Det var ikke en fullverdig backup, men likevel... endel viktige ting la jeg innpå der. Men de siste 3 ukers jobb... Vel; god jul.
Jeg håper det ordner seg igjen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

nå har du jo fiksa det jo!! Håper det fikser seg an mac til deg snart og.. takk og lov at du er litt asketisk av deg;)

Anonym sa...

yup, og endelig trenger man ikke være registrert som blogger for å kunne kommentere.. bra fred. da kanskje du også får en litt mer føling av at folk leser. Jeg tipper du bare har godt av å ha vært uten mac en liten stund.. hehe..