10 oktober 2005

Mer oppussing...


Denne helgen har ting begynt å "ta form". Med det mener vi at det nå har begynt å handle om å "bygge opp" og ikke bare å "rive ned". Denne helgen kom Ole-André fra Lillehammer ned og hjalp til. Det var kjempekoselig å få besøk fra Lillehammer-traktene! I tillegg vasket Hilde og Siv murveggen (Klagemuren) med syre for å få vekk murpussrester. Spennende å se hva som dukker opp. Så nå blir det å velge hva slags gulv vi skal går for. I går snakket jeg med en som fortalte en morsom ting han hadde sett i sommer: han hadde vært i en gang (entré) med asfaltert gulv(!)... Men når jeg tenker etter... tror jeg fliser er ok...

1 kommentar:

Anonym sa...

Halla balla!
Litt sein comment, men ok.. eg syns dåkke har vært sykt flinke me leiligheden! Nå glede eg meg bare t å kåmma å drikka kaffi fra den (soon to be..) konge kaffimaskinen!! :)