27 februar 2006

Bildeforklaring og STOR navnekonkurranse



For det første: her følger et lite vissuelt kurs i hvordan man "tyder" ultralyd-bilder. Bilde 1 er bilde med forklaringer og bilde 2 er det opprinnelige. Så, da skulle det være i skjønneste orden. Forøvrig har vi merket oss forslag på navn... Dette er en gutt - og dermed er 50% av alle navneforslag forkastet. Tilbake sitter vi med en like enorm haug med navn. Vi tror vi har funnet navnet vi vil gi denne oppkomlingen. Spørsmålet er; kan du gjette det? Her vanker det STOORE premier til den som kan gjette riktig navn - eventuellt om du kan gi et forslag som er så innlysende bedre at vi skifter mening.
SÅ: konkurransen er i gang! Vær frimodig... Men husk: skal det vanke premier må vi forstå hvem du er.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg prøver igjen. Det er et helt utrolig bilde av vidunderet - så nydelig. Jeg prøvde med Sivert - mest for skøy - for det er vel opptatt som kosenavn/skjellsord? (nei vel) på Siv. Men det er et fint navn. Men kanskje Jacob eller Vegard eller, eller ..... Flere forslag kommer nok. Klem fra moder'n

Anonym sa...

Kult konsept med navnetippekonkurranse på blogg...! Jeg tipper det blir Gabriel jeg!

Anonym sa...

Hei og takk for igår, det var hyggelig. Skal jeg gjette på navn og vinne stoore premier eller er jeg inhabil? Jeg må jo komme med et navn til jeg synes dere skal vurdere seriøst (dette er morrrro) - Gard !! Tenk - Gard Habberstad - det er svung over det ? Fra moder'n - igjen.

Anonym sa...

Jeg syntes Håkon er et fint navn, jeg... HEHE:O):O):O)

Anonym sa...

Navnet må bli Stut Muskedunder.

Anonym sa...

Hmmm... Et navn er jo faktisk veldig viktig. Det skal jo forfølge dette stakkars menneske resten av livet. Gard er jo kult, virkelig! Men hva med Ask?? Kult?? Ja!!Selv har jeg opp igjennom blitt kalt Kåre, så det kan dere få låne;)