14 februar 2006

Corpse Bride


Av alle fine ting i verden kan jeg nevne animasjonsfilmen "Nightmare before Chrismtas" - en film av Tim Burton m.fl. Og ja...; jeg gleder meg til filmen i samme familie "Corpse Bride" kommer. Jada, jeg vet den har vært på kino, men nå snakker vi om på DVD. Den kommer til England denne - ettersigende i februar 2006. Den er ventet til Norge etter det - selvfølgelig. Men jeg gleder meg! Gled deg med meg om du orker! Tim Burton lager filmer med karakter og innhold som kan glede enhver.
...i mellomtiden får vi kose oss med Terkel i knipe - den er en god trøst så lenge.

Ta meg til Corpse Bride!

... go ahead! :)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Heisan, må bare kommentere dette! For vi har nemlig allerede fått filmen i hus, den ankom for en hel uke siden, faktisk. Det blir for passivt å vente på norske utgivelser når man kan bestille selv, Fred!!

Filmen kan leies hvis ønskelig (men det er ikke billig...!!)

Solveig Bakke

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.